combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Imorgon smäller de =0

Publicerad 2013-07-28 19:55:39 i Allmänt

Hallå Halla !
 
Det är söndag idag , vilket betyder att imorgon drar det igång =0
Handen min är långt ifrån 100% med det handlar om att göra det bästa av situationen. Det svåraste är att greppa saker då jag inte kan stänga handen än. Detta gör att ryggpassen blir lite kluriga , eller kanske alla passen utom benpassen blir kluriga =)
Det var ju trots allt bara 3 veckor och en dag sen dom satte in plattorna i handen.
 En liten reminder om hur det ser ut =)
Fear not , det gäller att ha fantasi med träningen !
Mentalt så känner jag mej laddan inför den komma de resan. Alla bitarna är på plats med jobb, pengarflöde, och en kanonsambo som stöttar mej till tusen =)
Så nu sätter vi på tunnelseendet och fokuserar oss på ljuset i andra änden av tunneln.
Jag kommer fortfarande ihåg känslan av att stå på scenen med spottsen i nyllet , helt klart i särklass den bästa känslan jag någonsin haft. Man skall komma ihåg de när dieten spökar med huvudet och livet kanske inte känns så roligt.
 
Och för att citera min mentor "imorgon blir det dags för ett hålla käften pass"
 
See Yaah !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela