combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

11 weeks in 10 to go !!

Publicerad 2014-07-26 08:44:03 i Allmänt

 
                     Hej hej hallå !
Jaha tiden går men livsstilen består.
De va minsann inte igår som man skrev nått inlägg , inte sedan sist man tävlade (Luciapokalen 2013)
Nu är det SM i oktober som gäller.
Denna dieten blir den längsta jag gjort. De blir så när man fläskar på mellan tävlingarna. Jag har alltid haft svårt för att hålla kosten så pass strikt att magen förblir slizad särskilt länge. Den strikta maten på matschemat åker alltid in men det tillkommer alltid lite extra utöver de =) Sån är jag !
 
Dieten har gått kanon tills för några veckor sedan. Inget för att gå in på detaljer men det har dratt ner motivationen en hel del. Men skam den som ger sej. Blir till att bita ihop å hoppas att de blir bra till slutet.
Jag vill inte vara en person som hoppar av en tävlingssatsning , sånt tänk kan lätt bilda en ovana.
 
Det blev inte mer än en timmes sömn denna natten så innan sex imorse så va man uppe å pulade med grejer. Jag tänkte att när man ändå är uppe så kan man lika gärna lägga in  en extra tidig cardiorunda.
De va minsann inte många själar uppe halv sju i Bromölla en lördag morgon =)
 
Jag har mina semesterveckor nu så de blir ett extra cardiopass om dagen nu när man har ledigt. Man måste ju fylla ut dagen.
 
När jag kom tillbaka imorse så kändes formen relativt bra så de jag passade på att göra lite utomhusposering innan grannarna började röra på sej.
 
Kan tillägga att strax efter att jag var klar så kom molnen fram.
De va helt enkelt meningen ett jag skulle upp extra tidigt idag =) =)
Två veckors semester kvar , bara tuta å köra å hoppas på att man kommer bli den person man strävar efter att bli.
Nu blir de frulle !!
 
Hade gött
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela