combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

13 weeks in 8 weeks out !

Publicerad 2014-08-09 13:30:53 i Allmänt

OK OK !
 
Två veckor till har gått  , och dom har gått snabbt.
På måndag är det dags att komma tillbaka till verkligheten för då är semestern slut =(
Känns lite tråkigt för man har fått bra rutiner med dieten nu när man vatt ledig. Cardio morgon å kväll å träning i mitten på dagen. Vist det kan vara drygt att inte ha nått att göra därimellan men i det stora hela så har det varit ganska bra.
Det har varit ganska mycket berg å dalbana i det privata livet även om den senaste veckan har varit en av dom bättre på länge =)
 
Det har inte rört sej så mycket på vågen dom senaste veckorna men formen har ändå blivit mycket bättre.
Jag känner mej lite nervös inför viktgränsen till tävlingen , men min coach Micke mannen är optimistisk.
Man vill ju inte hoppa upp till - 100 kg klassen. Då blir man ju som ett snöre bredvid dom andra =P
 
Formmässigt så känner jag mej ganska optimistisk. Med 8 veckor kvar så är hårdheten helt OK !
 
I övrigt så finns det inte så mycket mer att tillägga.
Utan att låta allt för dramatisk så känner man ju att denna SM tävling är den största dagen i mitt liv som jag förbereder mej för. När man förbereder sej för scenen så fyller det ens tankar 24 - 7. 
 
EN ROLIG SAK ATT TILLÄGGA!!
Jag skall förmodligen hålla i ett seminarium angående om man är intresserad av att tävla.
 -Vad man kan vänta sej
 -Hur man förbereder sej
 -Vad man skall tänka på med anmälningar å registrering
 -Och framför allt den mentala aspekten av det hela
Det blir förmodligen första lördagen i september. Jag kommer komma ut med mer info inom kort till alla som är intresserade och har funderingar på att dyka upp.
Man tänker ju inte på det men detta blir en 6è gången som jag ställer mej på scenen. Så man kan ju faktiskt dra slutsatsen att man har lite skinn på snoken i dom här sammanhangen.
 
Lite bilder med får det bli på dagsformen.
 
 Det är otroligt var ljusförhållanderna gör skillnad på bilder !
Samma pose annat ljus !
 
Hårdheten börjar krypa fram på magen till slut !
 
Måste lägga ut på min tjejen med sina småttingar =) =) !!
 
Dom bara växer å växer =)
 
Det var nog allt för denna gången , så på återseende mina damer å herrar !
 
See Yaah !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela