combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

8 Down 10 To go !

Publicerad 2013-09-21 09:59:39 i Allmänt

 Hallå Halla !
 
8 Veckor har passerat. Jag trodde de va nio men icke ! Bra tycker jag för då har jag mer tid på mej att få fram den freakiga formen =)
Denna veckan va första gången som vikten inte har dippat så mycket , har ju vatt en stadig kurva so far. Men paniken är inte i halsen då det inte finns nått tvivel om att formen har blivit bättre.
Allt fett som va runt buken (och ja de va en hel del) har blivit ett tunt löst lager =S
Det är som det ska va med andra ord , till dom som  inte viste det så blir fettcellerna lösare när kroppen plockar av dom , vilket kan vara lite jobbigt i början när man känner sej lösare ist för tightare =)
Motivationen är på topp som vanligt ! Det har vatt några gånger man har kommit till gymmet å känt sej hängig men när mp3;n åken in och luvan åker upp så blir den ändå en dunderpass =)
 
På jobbfronten så har det vatt lite tumult då ett skift skall stängas. Jag har mitt på det torra dock och skall förflyttas ner till södra fabriken på tisdag =)
 
 
 
Vill tacka MM sport för kanonprodukter  =)
 

De va la allt för denna gång .
See Yaah !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela