combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Tre dagar efter SM !

Publicerad 2014-10-08 21:29:19 i Allmänt

Halloj !
 
Det är onsdag kväll å det har gått tre dagar, å tankarna efter helgen bravader ändras dag efter dag.
Dagen efter så är det så mycket som går igenom huvudet att man bara glider runt på moln =)
Fast eftersom bilfärden hem tog runt 7 timmar så hinner man tänka igenom allt en hel del.
Jag var dock liggandes i matkoma en stor del av resan =) =P Hahaha !
 
Tionde plats !!!!!!!!!!!
Det låter lite hårt enligt mej. Tionde av 18 tävlande. Det var vist ovanligt många detta året i klassen. Det var även mycket hög standard detta året med , men tionde !!!
Ibland känner jag att det är inte illa alls med tanke på vilka som hade sämre poäng än jag.
Med det startfältet som var så är kanske tionde inte så illa. Svårt att avgöra vad jag känner inför det hela.
 Jag återkommer med fler inlägg från SM , detta blev bara ett snabb inlägg. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela