combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

1 Week Left Baby =) SM here we come

Publicerad 2014-09-28 19:23:53 i Allmänt

Hej hej
90% Exalterad
10% Nervös
Ja så är de , jag känner mej mest bara sprallig inför det stora hela.
Som ett barn som väntar otåligt inför julafton =) Idag känns det så i alla fall.
(de kan vända på en dag , ibland under dagen)
Så är de med de !
Nu resterande veckan är de malande i jakt på hårdheten , för lite bättre kan de bli.
Många slutar med all cardio å benträning en vecka innan tävling men de är inte så jag har gjort på någon av mina tävlingar. Jag upplever inte att cardion gör mej vattnig i benen.
Jag kanske tom går en runda på fredagen innan vi beger oss mot Västerås. Inte för att jag måste det , utan att det finns en stor risk att jag inte sover ett skit den natten =P Då går jag hellre upp å tar en runda för att stilla sinnet.
 
Med mej upp till tävlingen följer min flickvän Madelen som blir min coach , och min syster sofie som blir shaffis och som även är mitt största fan =) Mycket tacksamt får jag säga att man slipper tänka så mycket på transporten.
Många timmars körning , DRYGT !
Jag är inte bra på att åka bil långt för jag blir alltid så matt å slö , och när vi kommer fram är jag ganska säker på att jag kommer må lite sisådär =P
Men i det hela är jag säker på att det kommer bli askallas med många nya roliga minnen =)
 
Vill slänga ut en tacksamhets hälsning till Micke Nylander som har hjälpt mej till alla tävlingar.
Han å hans fru Gisela är två fantastiska mäniskor och jag är så tacksam att dom har blivit en del av mitt liv =) Nu blir jag kanske lite väl blödig men när man dietat länge å man har haft många hårda dagar så kommer man ihåg dom som har gjort det bättre.
 
I övrigt så finns det inte så mycket mer att tillägga.
Jobbet som jag nämnt innan kommer avslutas två veckor efter min tävling.
 
Är det någon som är intresserad för lite privat PT så hör jag gärna av er =)
 
Slänger fram ett bildgalleri som vanligt. Jag blev fotad av en riktig fotograf förra helgen vilket var jätteroligt så jag lägger in några av dessa med.
 
 Lördagen ben på morgonen. Kommer vara mycket bättre till SM
 
 Dagen Duckface =)
 
 Idag var det armar på schemat så trycket kändes helt ok. Supersett är det som gäller.
 
 Gluten börjar hugga fram, som sagt det kommer vara mycket bättre till tävlingen
 
 
 Bra bild om man bortser från grimasen =)
 
 
 Ok , det var allt för denna gången =)
 
SEE YAAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela