combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

3 Weeks down 15 To go !

Publicerad 2013-08-18 14:44:02 i Allmänt

Hallå Halla !
 
En vecka till har gått och allt går som det ska , i alla fall enligt vågen som går en stadig kurva åt rätt håll.
Jag har ingen koll på vilken %fett jag ligger på varken nu eller när jag är färdig.
Jag för mej så är det ganska skälvklart att när ribborna är huggna ur gluten så är man färdig.
Den hårdheten är alltid målet , inget annat är godskänt för mej.
Semestern har varit slut en vecka nu så det är tvåskift som gäller igen. Det har inte varit en problem dom senaste tre tävlingarna och det skall det inte vara nu heller.
Motivationen är på topp kan jag tillägga , så om det inte inträffar några händelser eller varsel som kan rubba allting så skall det nog fasen bära till slutet.
 
Idag blev det lite fler bilder =)
Tycker det är lite drygt att fota på gymmet men jag blir mer benägen till det efterhand som tävlingen kryper på.
 

 
 
Diggar min nya tröja starkt =)
 
 
 
Handen som en gång i tiden knappt kunde böja på två av fingrarna är nu så mycket bättre.
Körde till och med lite marklyft häromdagen =)
 
 

Här har vi 6 kg kyckling !
Slipper man tänka på de resten av veckan , vill man ha tid över till att ta det lugnt när man dietar så är det planering och framförhållning som gäller =)
 
See Yaah !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela