combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

10 Down 8 To go !

Publicerad 2013-10-06 15:52:10 i Allmänt

Hallå Halla !!
 
De va ett tag sen jag bloggade sist. De e ju bara så här att de e inte min grej att skriva långa inlägg och dela med mej av allt som händer i mitt liv. Dells för att det inte är så mycket nytt att tillägga vecka efter vecka.
 
Två nya saker har dock hänt.
Nr :1
Jag har blivit omplacerad på mitt jobb så det är en hel del nya grejer som skall läras in.
Inte precis det optimala läget för en arbetsförflyttning , dietkomig å allt !
Men jobba måste man ju =P
Nr : 2
Vi har skaffat en katt !!!!!!!
Inte vilken katt som helst  utan en sphynx katt. Eller som det också kallas en nakenkatt.
Den är dock främst tjejens katt.
 
En annan sak är att igår och idag är det SM !
Bland annat så tävlar min coach och mentor Micke , en hyvens kille som minst sagt har förberet sej en lång tid för att beträda scenen efter ett par års frånvaro.
 
För min del så rullar dieten på.
Skallen spökar med en om formen är som den skall , lite trött på sej själv blir man ibland.
Inte mycket att göra åt den saken. Det är bara till att svälja hårt , kränga på sej hodden , i med mp3àn och låta svetten flöda.
 
7 Kg kyckling !!!!!! Slipper man tänka på det resten av veckan =)
 
 En liten sneak peak på formen =P
 
Lite bilder på den lilla vidundret =)
Kan bara säga att det skiljen mycket på personligheten på dessa katter jämfört med andra.
Så det va typ allt för denna gång.
See yahh !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela