combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

6 Weeks Left !!

Publicerad 2014-08-24 15:19:55 i Allmänt

 
 
OKOK !!
Neee tiden går som han säger i filmen "STRUL"
Å vist gör den de , sex veckor känns nästan som ingenting i det stora hela.
Det är ju kul att se att det börjar hugga till sej i benen till slut =) det är ju inte förens det sker som det känns som att man har kommit nån vart (i mitt huvud i alla fall)
Men det är fortfarande långt kvar till tävlingsformen så de e bara till att jaga järnet.
Personligen så hade jag velat vara länge fram i hårdheten vid det här lagret å det baserar jag på hur det ser ut på problemområderna. Att skaffa sej ett sexpack kan man ju slunga ihop på en kort dietperiod.
Men att bli riktigt huggen i gluts å längdrygg är en annan femma.
 
Ett stort dilemma som jag hela tiden dras med är den konstanta sömnbristen. 2-4 timmar per natt är minst sagt optimalt.
om någon har sömntabbar som dom inte längre brukar som är dunderstarka så köper jag dom gärna
Vad som helst är bättre än å ligga vaken å stirra upp i taket.
Men om det är nått som jag har bevisat så är det att man dör fan inte av sömnbrist , och att det går att komma i form trotts att den biten motarbetar en.
( kan ni ha alla som gnäller om ni inte får era 8 timmar )
 
I övrigt finns det inte så mycket mer att tillägga.
Blir ett bildgalleri som vanligt från veckans gång. (alla bilder är dock från lördagen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JAHA , de va allt för denna gången.
Återkommer om en vecka.
 
See Yaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela