combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Dagen innan =0

Publicerad 2014-10-02 18:34:48 i Allmänt

Jaha då var det snart dags =)
 
Idag är det torsdag och imorgon smäller de av =0
Denna sista veckan har bara susat förbi. Detta blir sjätte gången jag kliver upp på scenen å denna sista veckan känns alltid lite speciell. Många tankar som flyter runt i huvudet. Det är förberedelsers som skall göras och man nojar alltid att det är nått man glömt att packa ner.
Mitt tipps är att skriva en lista som man bockar av kvällen innan så har men det på de torra =)
 
Känslan inför det hela är som jag skrev sist är exalltering , främst  i alla fall =)
Man skulle kunna tro att man blir nervös inför att stå inför hundratalls mäniskor som enbart bedömer en efter hur man ser ut , men icke da !
Så fort jag kliver ut på scenen så har det alltid varit samma sak ( en fantastisk känsla )
Jag kunde inte inbilla mejför tre år sedan när jag klev upp på min första tävling att det skulle bli en rush som skulle bli min livs största dag. En känsla som man aldrig kommer glömma.
 
Så nu blir det till att ta det lugnt resten av dagen , förutom en promenix innan man kryper ner. Får hoppas att det blir några timmars sömn =)
 
 
Morgonens ben.
 
 
 
Smack that glut baby =)
 
 
 
Tja jag har inte mycket mer att tillägga.
Nästa inlägg blir efter tävlingen =)
See Yaahh !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela