combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

7 down 11 to go !

Publicerad 2013-09-15 19:32:12 i Allmänt

Hallå Halla !
 
Ok man , än en vecka har gått och allt är på topp =P
Motivationen sitter som den ska , dessutom så kan jag tillägga att kroppen känns riktigt bra. Inga axlar som krabbar eller knän som gnäller. Den är helt enkelt hel just nu , bortsätt från handen dvs. Greppet är inte tillbaka 100 % än men med hjälp av remmar kommer man långt.
Formen blir bättre vecka efter vecka. Min kropp har det som så att jag alltid blir hård på underkroppen snabbare än överkroppen , speciellt över magen och ryggen. Dom sega kärlekshandtagen är den enda mottstocken jag behöver för att avgöra hur bra jag ligger till med dieten.
Känner att det är tur att det är 11 veckor kvar till Lucia.
Decembercuppen med så klart !
Att stå på scen är helt klart en känsla som är speciell så varför inte köra bägge =)
Det känns som att tävlingsdagarna är den enda gången på året som jag är i fas med mitt liv och det enda jag känner när jag lullar omkring bland alla andra som delar mitt intresse är harmoni.
 
När det handlar om energi under dietfas så kommer den alltid vara begränsad.
Men hade det vara lätt hade alla sprungit omkring med sexpack =)
Det är lätt att vara motiverad till träning när man käkar vad man vill , men att pressa kroppen till max utan att maska sej fram krävs ett driv som inte kan köpas för pengar.
Därför så tror jag inte att det hade varit många fler som tävlat inom denna sport även om man hade vunnit en check vid pallplats.
Bodybuilders har helt enkelt ett driv som den genomsnittlige gymsnubben inte kan förstå.
 
Lite bilder tog jag idag med för bloggens skull.
Inte dom bästa men det är full fokus på träningen så kameran läggs åt sidan för det mesta.
 
 
De va allt för denna gång =)
Se Yaah !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela