combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Seven weeks left !!

Publicerad 2014-08-17 13:58:38 i Sport

OK OK !!
 
Dieten rullar på å dagarna ändras inte så mycket. Tycker jag inte att dom borde heller för den delen , rutin i vardagen är en bodybuildares vän =)
I helgen så har det varit Road Tripp till Halmstad där det var formkoll och träning på Sport Club Halmstad med Micka man å Giesela.
Det är alltid lika kul att träffa paret Nylander , man mår alltid så bra när man kör hem därifrån.
Det var bra siffror med vikt å mått och formen till min coach Mickes belåtenhet =)
Med sju veckor kavar så känns det helt OK.
 
Dietmässigt så har tröttheten varit mer påtaglig (är till att vänta sej) bara till att gräva djupt i den bottenlösa säcken med motivation =)
Kroppen säger även ifrån mer på gymmet. Musklerna vill krampa ihop sej mellan setten.
Stretcha , stretcha , stretcha !!
 
Vädret har minsann slått om ganska ordentligt denna veckan så det blir lite mer kläder på cardiorundorna härdanefter .
 
I övrigt så finns det inte så mycket mer att tillägga.
Jobbet knallar på och allt annat med för den delen.

 
Denna bilden är från förra lördagens ryggpass.
 Jag envisades med att det skulle fotas lite i Halmstad när jag ändå är där å gästtränar.
 Supertrion ! Vi borde vara fyra ist men tyvär så  va min flickvän tvungen att jobba ett fetepass denna helgen. Nästå gång hoppas jag att alla fyra är med =)
 
Så där jag.
Det var typ allt för denna gången.
Nästa inlägg blir om en vecka =)
 
See Yaah !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela