combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Dax igen Hurrraaahhh!

Publicerad 2013-07-25 21:42:00 i Allmänt

Hallå Halla !!
 
Ok , då vatt de dags igen , DC & LC here we go!
På måndag smäller de , sen blir det inget lala på väldigt många veckor =0
Kan ju dock säga att det kunde varit bättre förutsättningar då handen har sett bättre dagar.
 Som ni ser så är det inger dans på rosor just nu.
 
Det är nästan förvånadsvärt vad många det är som sagt "då blir det ingen tävling nu då" och dom säger det med ett leende !!!
Men då svarar jag "de kan du je dej fan på att de skall bli "
Jag tycker det är tråkigt att det är så många som blir glada av andras missnöje.
Jag kan säga att denna skadan ger mej en skans att visa folk vad riktig jäkla vilja kan åstadkomma.
 
Nog om de!
Eftersom man är med i Team MMsport nu så har det handlats med råge =)
 Sen så har man fått en hög med kläder med på det hela =)
Känns som julafton när alla lådor öppnas.
 
Så är det med de !
Jag skulle kunna skriva ner vikt , men jag anser att den är ovesäntlig. För mej så är det prio på hårdhet inte volym.
Jag tycker många offrar sin hårdhet bara för att väga in på en specifik vikt.
Det var allt för denna gången.
 
See yahh !
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela