combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

2 weeks down 16 to go !

Publicerad 2013-08-11 18:00:44 i Allmänt

Hallå Halla !
 
Två veckor har gått och vikten har minskat en stadig summa varje vecka , inte för mycket inte för lite utan helt lagom =)
Det gäller att hålla en stadig kurva hela vägen fram utan dippar. Målet är att vara i form en vecka innan DC så jag slipper pressa en massa cardio sista veckan. Ute i god tid skall man va så man kan glida in i mål utvilad och fräsch.
Motivationen är på topp fortfarande =)
Jag trodde att det skulle vara svårt att dieta nu på semestern men så har det inte varit. Jag har fått ett kanonflöde dom här två veckorna och en stabil struktur där man stiger upp i god tid så man får in alla måltider.
Lite ångest kan man ju erkänna att man har , för imorgon så är det dags att återgå till arbetet.
Annars så är det inte mycket mer att tillägga mer än att handen min blir bättre dag för dag , kunde till och med köra lite stångrodd häromdagen =)
 
 En parbild på mej och min darling Madde =)
  Team MM Sport  Hell Yeah !
Där är hon igen =)
Och det var allt för denna gång !
 
See Yaahh !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela