combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Onsdagspass ARMS !!

Publicerad 2012-10-31 14:40:54 i Allmänt

 
Tjabba !!
 
Onstad idag , och ist för att vara på jobet hela kvällen dom kommande dagarna så e man ledig =)
Kan ju tyckas vara kanon , men för en person som dietar iallafall för min del så e detta en utmaning.
Jobbedagarna ger vardagen en struktur som gör att de rullar på snabbare.
Vist de e inte alltid kul att dra til jobbet efter ett stabilt benpass å sen jobba fram till elva på kvällen , men att vara hemma hela dagarna ger en helt annan typ av utmaning.
Personligen så blir de som så att jag tänker lite för mycket på alls som man saknar (Lala,Bröd,osv) dvs sånt som folk tar för givet.
Lättare blir de oxå att man blir lite nere pga tristess.
Man blir helt enkelt gnälligare vilket jag känner mej nu när jag skriver detta =P
 
Körde ett arm & vadpass idag. (dagens höjdpunt)
Kändes bra med ett stabilt tryck så de blev några bilder.
Så de får bli ett extra inläg denna veckan då jag har lite mer Time To Kill !
 
Slängde även in en bild på min fina flickvän som har fixat å donat me sitt hår.
Ser lite divig ut på bilden men hon är en Ängel (oftast) =)=)=)
 
OBS !
Det är bara till att klicka på dom små bilderna för att förstora upp dom !
 
 
 
 
De va allt för idag.
Se Yaah !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela