combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Just keep going !

Publicerad 2012-10-21 08:46:46 i Sport

OK OK OK !!
 
Ännu en vecka har gått.
När man dietar så följer man ett strukturerat liv med fasta rutiner , även på helgen då jag inte har någon form av ätardag så de finns igentligen inte så mycket att tilläga =)
Dessutom måste jag medge att jag inte e den typen som flänger rundor varje helg bara för att jag känner att något måste hända.
Jag har inga problem med att spendera en heldag i soffan =P
 
Men de blev en roadtrip i helgen till Halmstad IRON HOUSE GYM hoss Micke Nylander.
Träffade även hans fru Gisela Nylander , fantastiskt trevliga mäniskor.
 
Blir ett litet galleri med från veckans pass !
 
De vatt allt från denna veckan =)
Återkommer till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela