combatstoffe.blogg.se

En blogg om en nybliven Bodybuilder som siktar mot nya höjder !

Hello Helloo =)

Publicerad 2012-06-21 10:17:01 i Allmänt

OKOKOK !!
 
Inägg nr One !
Eftersom min gamla blogg inte gör annat än krabbar hela tiden så skiter jag i den å byter helt enkel.
Låt oss hoppas att denna inte leker följa John!
 
Lite allmänt .................
Jag har nyligen nu till helgen deltagit i min första Bodubuildartävling ( för nybörjare )
Tamejtusan så vann jag me =)))
 
Så det är detta som denna bloggen kommer handla om.
Om du inte är intreserad av muskler , bodybuilding , biffiga damer eller allmänt sånt som har med min livsstil att göra så e denna bloggen inget för dej.
 
Jag är ingen person som gillar att skriva så de blir till största del en bildblogg.
 
Kan ju iallafall slänga upp lite bilder från helgen bravader. Det kommer komma fler inlägg framöver om just tävlingen för de mycket bilder å annat som man vill få ut =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela